Beautiful scars on critical veins

Hade jag inte ringt ambulansen hade jag behövt leva med det på mitt samvete resten av mitt liv.
The aftermath av att ha ringt ambulansen är att hon kommer fortsätta guilta mig resten av hennes liv.
I can't win. Och jag kan inte säga något, för hon är så bräcklig. Det är mitt fel att hon lever, och därför ska jag straffas för det så länge hon lever. Hon valde att avsluta livet, och jag valde att tvinga tillbaka henne. Det var jag som gjorde sista draget, och det är jag som får stå mitt kast. Jag kommer aldrig ha ett eget liv. Jag kommer aldrig få leva mitt liv så som jag själv vill. Vad är det för mening med att leva om man alltid måste vara någon till lags? Det är inte mitt ansvar. Det är inte mitt fucking ansvar.

tisdag 10 mars 2015

Skicka en kommentar