Jag svämmar över, men det är torrt i mina tårkanaler

Anders och Jocke. De är rätt fina ändå. Hör vad de säger. Förstår. Men jag har ingen bra erfarenhet av pappor. Det är enklare att typ mig till Cilla istället. But god, do I appreciate it.

Wille tycker att jag displayar alla tecken på depression. Vet att jag isolerat mig mycket. Men när en lycklig familj var grundpelaren för mina drömmar och framtidsmål, och den numera är raserad, så har jag ingenting kvar. Jag har ingenting att bygga en framtid på. Jag har ingenting att se fram emot.

Jag kanske ska boka den där läkartiden ändå. Jag har ju Marina. Vi är ju åtminstone två. Kan stötta varandra igenom det. Fina älskade Marina.

Huvudet är så himla grötigt. Snittar 4h sömn per dygn. Mycket kaffe och energidryck. Jobb på dagen, plugg på natten, och lite sömn däremellan. Glömmer av att äta. Konstant stressad. Hoppas jag klarar tentan, så jag kan pusta ut lite.

torsdag 19 mars 2015

Skicka en kommentar