Jag gillar honom jättemycket, det gör jag verkligen. Jag tycker om att vara med honom, och jag tycker om att kramas med honom och mysa. Kyssas. Röra vid honom. Han luktar så himla gott, och han är så mysig. Men det skrämmer skiten ur mig att han säger att han tycker om att vakna upp brevid mig, och att han håller om mig när vi sover. Det är inte vår relation. Det är inte det vår relation går ut på. Vi ska inte mysa. Vi ska inte kramas. Vi ska inte ens sova ihop. Vi ska inte längta efter varandra. Vi ska inte vilja göra något mer än att bara ha sex. Det är det relationen går ut på. Vi borde inte spendera så mycket tid ihop. Bli bekväma. Det får inte utvecklas. Det får inte bli något mer än vad det är. Gränsen borde markeras, så den inte överstigs. Det får inte gå för långt. Det får inte. Det får inte riskera att förstöras.

onsdag 5 augusti 2015

Skicka en kommentar